Hoewel wat minder bekend in Nederland in vergelijking met Elle en Cosmopolitan, is Harper’s Bazaar toch echt het eerste modetijdschrift dat in Amerika verscheen. En nog steeds valt het magazine bij heel veel mensen elke maand in de brievenbus. Je kunt ook een Nederlands abonnement nemen op Harper’s Bazaar en daarbij kiezen voor een cadeau Harper’s Bazaar. Hier op Welkomstcadeau.nl kun je precies zien bij welke tijdschriften (en meer) je kunt rekenen op een gratis cadeau. Lees her over het cadeau Harper’s Bazaar en check meteen ook de leukste acties en aantrekkelijke kortingen.
Profiteer van het cadeau Harper’s Bazaar
Harper’s Bazaar is een sterk Amerikaans modetijdschrift. De eerste uitgave was al in 1867. Het glossy magazine wordt gepubliceerd door Hearst en het tijdschrift richt zich specifiek op vrouwen uit de hogere middenklasse en de bovenklasse. Harper’s Bazaar was zoals gezegd het eerste modetijdschrift dat in Amerika uitgebracht werd. Veel bekende namen uit de modewereld sierden al de cover van dit magazine. In 2014 kwam de eerste Nederlandse versie van Harper’s Bazaar. En ook in ons land is het ondertussen een populair en veel gelezen tijdschrift.
Welkomstcadeau.nl maakt het je gemakkelijk
Nou kun je natuurlijk altijd een abonnement afsluiten op Harper’s Bazaar. Je kunt via Welkomstcadeau.nl ook altijd eerst checken of er sprake is van een cadeau Harper’s Bazaar. Want waarom zou je daar geen gebruik van maken? Er worden soms maandelijks en soms nog sneller prachtige gratis cadeaus aangeboden aan nieuwe abonnees. Omdat het ondoenlijk is om zelf steeds allerlei websites te bezoeken of te zien of sprake is van een welkomstcadeau, maakt Welkomstcadeau.nl je het gemakkelijk. Hier lees je namelijk precies bij welk tijdschrift, bij welke verzekeraar en bij welke aanbieder van een abonnement voor de smartphone je een gratis cadeau krijgt.
Een gratis cadeau als warm welkom
Steeds vaker maken bedrijven gebruik van welkomstcadeaus. Dat doen ze om nieuwe klanten extra welkom te heten. Natuurlijk worden de cadeaus ook gebruikt om mensen extra te bewegen om abonnee te worden. En dus om abonnees bij andere tijdschriften weg te lokken. Als consument kun je hier prima van profiteren. Want nogmaals; de cadeaus die weggegeven worden, liegen er bepaald niet om en maken abonnee worden nog weer veel aantrekkelijker. Voor je abonnee wilt worden van een magazine of tijdschrift, is het dus verstandig om altijd eerst te kijken of je eventueel een gratis cadeau thuisbezorgd kunt krijgen. Want waarom zou je die kans laten lopen?
Harper’s Bazaar is een tijdschrift vol mode. Het geldt als het eerste modeblad ooit in Amerika. Harper’s Bazaar richt zich specifiek op de hogere middenklasse en de bovenklasse. Het magazine is sinds 2014 ook in ons land verkrijgbaar.
Bedrijven, merken en diensten bieden gratis welkomstcadeaus aan om nieuwe klanten een warm welkom te bieden. Natuurlijk worden ze ook ingezet om nieuwe klanten te werven en om die weg te lokken bij de concurrent.
Nee, dat is zeker niet het geval. Zo krijg je vaak bij het afsluiten van een abonnement voor de telefoon ook een gratis cadeau. Ook verzekeringen, loterijen en nog hele veel meer bedrijven werken tegenwoordig met een gratis kado.